למקרה שלא חייתם על כדור הארץ בשנתיים האחרונות, הנה מבזק חדשות קצר: משפיעני רשת זה כבר מקצוע לכל דבר ועניין, וזהו אחד ממקורות ההכנסה האמידים ביותר כיום.
מה הפלא שבעקבות הטרנד ההולך ומתגבר הזה, מלא אנשים רצו גם הם לטעום מהחיים האלה, ולנסות להיות משפיעני רשת, מעצבי דעת קהל בעצמם?
בכתבה זו, צוות irongram ליקט עבורכם 3 טיפים שימושיים מאוד איך לנתב את החיים והקריירה שלכם בכיוון הכי נכון שיש - להיות משפיעני רשת:
1. עוקבים לאינסטגרם ומעורבות
סנדלר חכם לא הולך יחף, נכון? וכך גם משפיעני רשת.
במקרה שלהם, ב׳יחף׳ הכוונה לעוקבים ולייקים לאינסטגרם.
חשוב לדעת: אי אפשר להיות משפיעני רשת אם אין לכם את הגיבוי והתמיכה של אלפי עוקבים ולייקים על הפוסטים שאתם מעלים.
בדיוק בגלל זה, לא היינו ממליצים לתלות תקוות בקריירה מהסוג הזה אם עמוד האינסטה שלכם לא פופולרי במיוחד.
למרות שגם למצב הזה יש פיתרון - לקנות עוקבים לאינסטגרם. כך תוכלו ׳לשפץ׳ את הנראות של הפרופיל שלכם במינימום זמן והשקעה מצידכם.
2. לא לפחד מהאשטאגים!
אפרופו האשטגים - הנה כלי עזר מאיתנו שימקד אתכם על רשימת ההאשטגים שיעיפו את הפוסטים שלכם לשמיים.
האשטגים, או המילים שבאות אחרי סולמית יעזרו לנו להגדיל את החשיפה של הפוסטים שלנו. כל מה שצריך לעשות זה פשוט להכניס אותם בהעלאות שלכם, והשאר קורה מעצמו.
מי כמונו מכירים את הרצון פשוט לשחרר ולהעלות פוסט ברגע שהוא מוכן - אבל האשטגים יקחו מכם בדיוק דקה נוספת של ׳הכנות׳ לקראת העלאת הפוסט, וההשפעה שלהם בהחלט שווה את זה.
3. אל תתביישו: העלו כמה שיותר תכנים
גורם נוסף וקריטי במיוחד בביסוס קהל עוקבים אדוק ומעורב הוא לפרסם פוסטים באופן קבוע, במטרה להשאיר את העוקבים שלכם תמיד בציפייה ובהמתנה לדבר הבא שתעלו.
עם זאת, חשוב למצוא את המינון והאיזון הנכונים בין ׳להפגיז׳ עם מלא פוסטים מדי שבוע, לבין העלאת תכנים בעצימות פחות גבוהה, אבל כל פוסט שאתם מעלים הוא הכי לפנים שיש, ׳בונבוניירה׳ של ממש.