אין מילים לתאר את החשיבות המוגברת של פלטפורמות החברתיות השונות מאז שמגיפת הקורונה פרצה לחיינו ושינתה אותם, אולי לתמיד.
עם המגבלות השונות, ותקופת החיים-לא-חיים שעברה אותנו עם הסגרים השונים, עסקים רבים פשטו את הרגל.
לא רוצים לצאת בהצהרות או בהכללות גסות מדי, וכמובן שכל עסק הוא עולם ומלואו וכל מקרה לגופו, אבל אם יש דבר אחד שעזר לעסקים לצלוח את משבר הקורונה עם הראש מעל המים, זה כמובן תחזוק עמוד אינסטגרם פעיל.
אם גם אתם חייבים תודה ענקית לאינסטגרם, הטיפים הבאים של צוות יעזרו לכם להמשיך לרכוב על גל השיווק באינסטוש ולקדם את העסק שלכם בכל הכוח;
הרי זה כבר ידוע שאין כמו פוסט ויראלי להעלאת אחוזי ההמרה של העסק שלכם.
העלו פוסטים חדשים בעקביות
מתנצלים לבאס אתכם, אבל הקסם של אינסטגרם לא קורה בין רגע, ודורש יותר מפוסט אחד מוצלח בתדירות של פעם-באף פעם כדי לבסס מעמד ואמינות למותג שלכם.
לכן, חשוב להעלות לפחות 3 פוסטים בשבוע כדי לגרום לאלגוריתם של אינסטגרם לקחת אתכם ברצינות.
מה לעשות כשנגמרים הרעיונות לתכנים חדשים?
שאלה לגיטימית למדי. עכשיו כשהבנו עד כמה אינסטגרם דורשת מאיתנו להשקיע ולהיות יצירתיים אם אנחנו באמת רוצים לקחת את העמוד שלנו הכי רחוק שיש.
לכן, במצבים שאין לכם כיוונים לפוסטים חדשים, העצה שלנו לכם היא לקפוץ ׳לבקר׳ בעמודי האינסטה של המתחרים שלכם, למצוא רעיון לסרטון או לפוסט שאהבתם (כמובן, מומלץ להתמקד בפוסטים שזכו להרבה לייקים ותגובות), ולהעלות לו אדפטציה, גרסה משלכם.