גם בתוך תוככם שוכנת לה מפלצת תהילה שרק רוצה לפרוץ ולכבוש את הרשת החברתית (או לפחות את אינסטגרם, בתור התחלה), ולשבור שיאים של לייקים ועוקבים עם כל פוסט או סטורי חדש שאתם מעלים?
היום נדבר על אסטרטגיית קידום שאנשים רבים ממליצים עליה בתור כלי להיות ויראליים באינסטגרם כמעט בלי לחשוב בכלל, אבל צוות pwr התכנס כאן היום להציג לכם את החסרונות של קניית לייקים ועוקבים לאינסטגרם, כדי לעזור לכם לראות את התמונה המלאה לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי שלכם.
למשל, ידעתם שקניית לייקים ועוקבים יכולה להוביל להשעייה של משתמש האינסטגרם שלכם?
כדי להבין יותר טוב על מה אנחנו מדברים, נסו לדמיין את האלגוריתם של אינסטגרם בתור כלב השמירה של הפלטפורמה.
מצד אחד, הוא יכול מאוד לעזור לנו בקידום הפוסטים והעמוד שלנו; מנגד, ברגע שהוא מזהה תנועה חשודה במעורבות של עמוד מסוים, הוא מייד בודק אותו בזכוכית מגדלת בניסיון להבין איך קפצו כמויות העוקבים והלייקים בקצב מטורף תוך זמן קצר מאוד.
אם הגעתם למצב כזה, לא רק שעמוד האינסטה שלכם הלך קאפוט, אלא גם הכסף שהשקעתם במעורבות שכ׳כ בניתם עליה הלך לפח.
מכירים את האמרה, ׳לא כל הנוצץ זהב׳?
הדבר תקף גם למעורבות באינסטגרם. נתחיל מההתחלה – מעורבות משמע עד כמה משתמשים מייצרים אינטרקציה עם התכנים שאתם מעלים, כלומר מוסיפים תגובה, לייק, וכו׳.
נכון, אמנם פתרתם עניין אחד חשוב ומהותי שמטריד כל משתמש אינסטגרם באשר הוא – לדאוג שלפוסטים שלכם יהיו מספרים גדולים ומרשימים של לייקים.
הבעיה היא שעם מספרים בלבד לא הולכים למכולת, וזה לא מה שיהפוך אתכם לסנסציה באינסטגרם.
מעורבות היא שם המשחק, וחשוב לצד קניית לייקים ועוקבים לעבוד על הקידום האורגני של העמוד שלכם כדי שבאמת תגיעו לפסגה ותישארו שם לאורך זמן.