אם אתם מרגישים שכבר חרשתם את הסטורי של אינסטגרם, ואתם מחפשים לתת לו אדג' חדש, להעניק לו ייחודיות מחודשת שתעזור לכם להתבלט באינסטגרם, כתבה זו היא בול בשבילכם.
כמות אדירה של משתמשים מעלים וצופים בסטורי מדי יום.
סטורי הוא פיצ'ר מעולה ליצור אינטרקציה עם קהל היעד שלכם כדי להכיר אותו כמה שיותר לעומק! איך תוכלו לעשות את זה, אתם תוהים?
צוות PWR ריכז עבורכם כיוונים סופר מגניבים לסטורי שלכם:
1. שאלות ותשובות
אמנם זה קונספט ישן ולא מקורי במיוחד, אבל שאלות תשובות תמיד עושות את העבודה!
מומלץ להודיע על הסשן הזה זמן מסוים לפני שתעשו אותו, ולהכין את העוקבים שלכם לגבי הנושא שעליו יהיה הדיון, כדי שיוכלו להכין שאלות בהתאם.
לגבי נושאים לסטורי כזה.. הנושאים יכולים לנוע מהדברים הכי כלליים כמו מה התוכניות שלכם לסופ"ש, ועד לספק להם נדבך נוסף, אישי יותר, על העסק שאתם מנהלים.
2. חבר מביא חבר
עוד אופציה מעניינת לשדרג את הסטורי שלכם היא ע"י 'השתלטות' של חבר או משפיען על הסטורי שלכם.
יתרון מרכזי של סטורי מהסוג הזה הוא שככה אתם נחשפים לקהל נוסף, ויכולים להגדיל את ההשפעה שלכם באינסטגרם ולהגיע לעוד אנשים.
אם אתם מנהלים עסק, בפינה הזו אתם יכולים לתת את המושכות לבנאדם אחר מהעסק, שהוא לא בהכרח 'הפנים של המקום'; זו דרך נוספת להראות לעוקבים שלכם צד נוסף של המותג, שהם לא הכירו לפני כן.
3. זמן למשוב
תמיד תוכלו להשתמש במדבקות בסטורי כאמצעי לבקש משוב על המוצרים והשירות של עמוד האינסטגרם שאתם מנהלים ולחזק את האמינות שלו בקרב הלקוחות שלכם על הדרך.
ככה, תוכלו להבין בצורה טובה יותר איזה סוג תוכן הקהל שלכם רוצה לראות, ולדייק את הפוסטים הבאים שלכם בהתאם.
מומלץ מאוד לחשוב מראש אילו שאלות לשאול, כדי שתנצלו את הטוב שאפשר להשיג מזמן משוב עד תום.
זכרו שלקוחות נאמנים הם לקוחות מרוצים, וההפך!
4.פשוט לדבר
אם לא היה לכם זמן לעשות שיעורי בית לגבי הסטורי שלכם, תמיד תוכלו פשוט להתחיל שיחה הכי שגרתית שיש כשאתם לא מצליחים לחשוב על רעיון טוב יותר.
כמובן, עדיף לשמור גם שיח מהסוג הזה רלוונטי לעסק שלכם ככל הניתן.
שורה תחתונה
שאלות ויצירת שיח בכלל הן הדרך מעולה לתקשר עם הקהל שלכם באינסטגרם.
צוות PWR ממליץ מאוד לבחור את השאלות שתשאלו בקפידה, כדי ליצור אינטרקציה כמה שיותר כיפית ומשמעותית עם העוקבים שלכם.