זה לא חדש שאינסטגרם היא מגרש משחקים של תוכן.
בפלטפורמה הממכרת והחשובה הזו אפשר לראות מאות סוגים של תכנים ועמודים עם שלל רעיונות שמנצלים את הפלטפורמה לראות ולהיראות.
עם זאת, כמו כל דבר בחיים – יש סוגי תכנים שנחשבים יותר, ויש כאלה שפחות (הדבר נכון גם לגבי האשטגים, כמובן).
בכתבה זו צוות pwr יעזור לכם להתמקד בסוגי פוסטים חדשים שאולי לא ניסיתם עד כה. אז בואו נתחיל!
Reels
הראשון ברשימה שלנו הוא כמובן הפיצ׳ר הרענן והמגניב של אינסטגרם שמכיל קריצה ברורה למה שקורה בטיקטוק.
נצלו את הסרטונים הקצרצרים האלה של אינסטגרם להעביר מסר חד וברור (מומלץ לערוך אותם עם אפקטים מגניבים כדי לעזור להם להתבלט עוד יותר בנוף ה-reels).
חשוב לציין, בסוף היום מה שהכי צריך לעניין אתכם הוא מדדי המעורבות של הפוסטים שלכם.
אם הפוסטים מגיעים לתוצאות מרשימות גם מבלי להיעזר בעצות שלנו, אתם כנראה עושים משהו נכון ואנחנו ממליצים על להמשיך בדרך הזה.
סרטוני diy
כמעט בכל תחום שיש תמיד תוכלו למצוא אושיית אינסטגרם שתעביר שיעורים והדרכות קצרות על ׳איך עושים׳ משהו.
בין אם מדובר בסרטונים על איפור, התעמלות, אומנות, או כל דבר אחר.
זכרו שסרטון מועיל ומלמד זוכה לשיתופים רבים ולקידום אורגני מועצם מצד העוקבים שלכם.
בהחלט שווה ת׳השקעה, אם אתם שואלים אותנו.
זיהיתם טרנד חדש? עופו עליו!
אין כמו חכמת ההמונים כדי לקבוע איזה סוג תכנים באמת עובד באינסטגרם.
אם אתם מזהים מגמה או טרנד שחוזרים על עצמם בכמה וכמה עמודים (ובייחוד אם זה קורה אצל המתחרים שלכם!), אולי שווה לכם לשקול לרכוב על הטרנד הזה ולקוות שתוכלו להפיק ממני את המיטב מבחינת לייקים ועוקבים.