למי מאיתנו אין לפחות עמוד אינסטגרם אחד שאנחנו עוקבים אחריו באדיקות, ורק מחכים שהוא יעלה משהו חדש ומעניין?
אם אתם מכירים את ההרגשה; כמה פעמים חשבתם לעצמם, ׳איך הם עושים את זה, מעלים תוכן מעניין בכל פעם מחדש, ותמיד משאירים טעם של עוד׳, הכתבה הבאה היא בשבילכם.
מעורבות באינסטגרם על קצה המזלג
מכירים את האמרה, ׳אם לא נבין למה, איך נוכל לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר?׳
הדבר נכון גם ללהיות ויראליים באינסטגרם.
כדי לחשוב ויראלי (וליצור תכנים ויראליים), אנחנו צריכים להבין לעומק את משחק המעורבות באינסטגרם, או במילים אחרות:
להבין למה אנשים רודפים אחרי לייקים ועוקבים לאינסטגרם בכזו עקשנות. והנה הסיבה:
ממש כמו בחיים האמיתיים, רושם ראשוני חשוב מאוד גם ברשתות החברתיות (ולא תאמינו כמה דלתות הוא יכול לפתוח).
הפיד שלנו מפוצץ בפוסטים, שהמשתמשים שהעלו אותם רק רוצים שנקליק עליהם וניצור אינטרקציה; את זה אנחנו כבר יודעים. העניין הגדול הוא מה גורם לנו להקליק על פוסט אחד ולא על אחר, והתשובה פשוטה משחשבתם:
פוסטים ׳עם קבלות׳, כלומר כאלה שזכו לכמויות יפות של לייקים ושאר מיני מעורבות יהיו בעדיפות ראשונה.
ככה תשדרגו את ההשפעה של הפוסטים שלכם באינסטגרם:
נתחיל מההתחלה:
bio מפוצץ
אפרופו רושם ראשוני, כתיבת bio היא אמצעי נוסף שעומד לרשותנו להשיג את המטרה הזו.
הביו שלנוהוא סוג של מנה ראשונה, ממש כמו במסעדה, ותפקידו לפתוח את התיאבון של אנשים שהעמוד שלנו חדש להם להוסיף עוקב או לייק, וגם של העוקבים ה׳קבועים׳ באותה המידה.
האשטגים
אי אפשר לדבר על חשיפה באיסנטגרם מבלי להזכיר את החברים עם הסולמיות, האשטגים.
האשטגים הם כמו מרכיב סודי במתכון שפשוט משדרג בטירוף את הטעם.
לכן, מומלץ מאוד לזרוק האשטגים שמתאימים לנישה של העמוד שלכם או של הפוסט בכל פוסט חדש שלכם.
זוהי דרך מצוינת להגדיל את אחוזי החשיפה של הפוסט.
אין קיצורי דרך
למרות שישנן דרכים די פשוטות לקידום ושיפור החשיפה של התכנים שלכם, זהו פרויקט של ממש, שדורש עבודה ומחשבה, וחשוב שתדעו שאין קיצורי דרך אם אתם באמת רוצים להיות משהו באינסטגרם.
וחלק (חלק גדול אפילו) מהעניין הוא לאותת ולהראות לעוקבים שלכם שאתם תמיד בעניינים; ואין דרך טובה לעשות את זה מאשר להעלות תכנים באופן קבוע, כ-3 פוסטים מדי שבוע (לפחות בהתחלה).