אינסטגרם עובדת קשה בשביל לעניין אותנו כל פעם מחדש עם פיצ׳רים חדשים ומגניבים. לאחרונה למשל היא השיקה לראשונה את אינסטגרם רילס, פיצ׳ר שמאוד מזכיר את ההוויה של טיקטוק בקונספט שלו; העלאת סרטונים בני 15 שניות.
אם אתם עדיין לומדים את אינסטגרם, חשוב לדעת איפה בדיוק מרוחה החמאה, כלומר איפה אפשר להשיג הכי הרבה לייקים ועוקבים לאינסטגרם:
עמוד האקספלור הוא העמוד שכל אינסטגרמר מתחיל או ותיק מכוון להגיע אליו – כי אם פוסט שלנו יגיע לשם, הוא יזכה לחשיפה מטורפת, והרבה יותר אנשים יראו אותו ביחס לרמת החשיפה שהיה זוכה לה אם לא היה מגיע לשם מלכתחילה.
כמובן, עמוד האקספלור שאנחנו רואים לא מכיל את אותם הסרטונים והפוסטים שחברים שלנו רואים, משום שהאלגוריתם מתאים את התכנים שם בהתאם למה שכל אחד אוהב.
איך האלגוריתם בוחר את הפוסטים שיציג לנו בעמוד האקספלור?
שאלה מעולה!
בגדול, מה שמעניין את האלגוריתם כדי לשבץ תכנים בעמוד האקספלור הנחשק הוא האינטרקציה שקורית עם פוסטים.
ברגע שהאלגוריתם מזהה פוסט\סרטון\אחר עם הרבה לייקים, תגובות, וכו׳, הוא יודע שמדובר ב׳חומר טוב׳ לעמוד האקספלור, ומציג אותו שם בהתאם.
אם אתם רוצים לדעת מה מצבכם ומצב הפוסטים שהעליתם, אפשר לבדוק את נתוני האינטרקציה שהם מייצרים דרך האניליטיקס של אינסטגרם, וככה תגבשו תמונה ברורה יותר איזה סוג תוכן עובד יותר עם הקהל שלכם.