עם יד על הלב: כמה שעות ביום אתם גוללים בפיד, מחפשים את הפוסט הבא שיגרום לכם לצחוק או להתרגש כשהיה לכם יום רע?
אין ספק שהחיפוש התמידי הזה הוא אחד האלמנטים הכי ממכרים של אינסטגרם, ושל רשתות חברתיות בכלל.
ואם כבר עסקנו בעצבות ברמה כזו או אחרת – איזה מבאס זה כשפוסט שהעלינו מתברר כהרבה פחות מוצלח מבחינת לייקים לאינסטגרם משתכננו?
בכתבה זו ננסה להבין את שאלת מיליון הדולר של אינסטגרם - מה הופך פוסט למוצלח, לויראלי.
אז בקיצור ולעניין – הנה הדברים שאתם חייבים לשים לב אליהם לפני שאתם לוחצים ׳פרסם׳:
ויזואליות ברמה הכי גבוהה שיש היא המפתח
אינסטגרם היא אולי הפלטפורמה לראות ולהיראות הכי פופולרית היום.
בהתאם, היא מציעה לנו שלל אפקטים, פילטרים והפתעות כדי לערוך את התמונות והפוסטים שלנו שנייה לפני פרסום.
צוות pwr ממליץ בחום לקחת את הכמה דקות הנוספות שהתהליך הזה דורש לפני פרסום הפוסט כדי שבסופו של דבר תוציאו הרבה יותר מהפוסט שלכם.
האשטגים – ה-BFF של כל אינסטגרמר
אם כבר לקחתם עוד שתי דקות לפני שתעלו את הפוסט החדש והמגניב שלכם, דבר נוסף שאפשר לעשות בזמן הזה, שגם הוא תורם להגדלת החשיפה שלו, זה להוסיף 3-7 האשטגים.
כשאתם מוסיפים האשטגים, כלומר תגיות לפוסט שלכם, הדבר משפיע על הסיכויים שהפוסט שלכם יופיע כתוצאה מחיפוש של אותו ההאשטאג בשדה החיפוש. שווה לגמרי, לא?
מדובר בערוץ נוסף ודי פשוט להגדיל את הלייקים והעוקבים שלכם.
תהיו פרואקטיביים בהגדלת הקהל שלכם
דרך נפוצה ויעילה לקידום עמוד האינסטה שלכם מתחילה דווקא בעמוד האינסטה של המתחרים שלכם ולהצטרף לשיח שנוצר בתגובות על פוסט מסויים עם הוספת תגובה משלכם.
נתינת מידע רב ערך למשתמשים מהווה סיבה נוספת והצדקה להוסיף עוקב לעמוד שלכם.