מי לא מתרשם לראות סרטון ברשת החברתית שזוכה למיליוני צפיות?
מלבד ההתרשמות, תופעה זו מעלה שאלה נוספת:
האם עוקבים אלה אמיתיים? מה יהיו ההשכלות במידה והם לא אמיתיים?
בתור משפיענים מובילים ברשת החברתית עם נוכחות מרשימה בכל הפלטפורמות של המדיה החברתית (או בתור מי שמפלסים דרכם לשם),
האם הייתם רוצים להיכנס לסאגה מביכה לאחר שאינסטגרם איתרה עוקבים קנויים לעמוד שלכם?
עליכם לחשוב על המוניטין שלכם תחילה.
בכתבה הבאה נעלה כמה אנקדוטות שעליכם לשקול לפני שתרכשו עוקבים לאינסטגרם:
- עוקבים מזויפים לא תורמים לאחוזי מעורבות גבוהים יותר לעמוד שלכם.
על אף שלעמוד יש עכשיו יותר עוקבים וזה יפה בעין לראות מספרים גדולים,
עוקבים מזויפים הם לא עוקבים שישאירו תגובות או יוסיפו לייק על התוכן שתעלו.
משמעות הדבר היא שאתם קונים עוקבים אבל לא משפרים את מדד המעורבות בסטטיסטיקות של העמוד שלכם. - ניתן לזהות בקלות עוקבים מזויפים שניקנו.
ובכן, ניתן בקלות להבחין אם מאחורי עמוד מסויים מסתתרים עוקבים אמיתיים או מזויפים.
למשל, פרופילים ששם המשתמש שלהם הוא מיקס של אותיות ומספרים אקראיים, בעלי תמונת פרופיל לא שגרתית ושלא העלו סטורי מעולם; בחייכם, ברור שמדובר בעוקבים מזויפים!
עליכם לקחת בחשבון שאינסטגרם עשויה להרחיק את המשתמש שלכם בעקבות קניית עוקבים מזויפים. - 'סימון לרעה' ע"י כלי אינסטגרם שונים בעקבות קניית עוקבים מזויפים.
הכלים השונים של אינסטגרם חוקרים לעומק משתמשים באפליקציה ומפענחים את העוקבים שלהם - מבדילים את העוקבים האותנטיים מהמזויפים.
הייתם מאמינים שקיימים פרופילים שנסקרו ותועדו אצלם 10% בלבד של עוקבים אמיתיים?
לא הייתם מודעים לסיכונים האלה ועכשיו אתם מבולבלים? אל חשש!
השתמשו בטיפים הבאים בשביל להשיג עוקבים אמיתיים לעמוד האינסטגרם שלכם
צריכים עוקבים חדשים לעמוד שלכם, אבל כל פעולה שלא ניסיתם לא הובילה לתוצאה הרצויה?
המומחים שלנו מציעים את האסטרטגיות הבאות בשביל להתגבר על המשוכה הזו:
- שדרגו את עצמכם ואת עמוד האינסטגרם שלכם, פתחו משתמש עסקי באינסטגרם.
משתמשים עסקיים נחשפים לכלים שימושיים בבניית תוכניות שיווק ואסטרטגיות קידום שונות. - רוצים להיות פופולריים ברשת החברתית? עליכם לישון, לאכול ולחלום את זה קודם!
טרנדים ופיצ'רים חדשים באפליקציה רואים אור מדי יום.
שימו לב שאתם תמיד בעניינים על העדכונים הכי חמים ומרגשים ושלבו אותם בתוכן שאתם מעלים באפליקציה על בסיס קבוע. - הכירו את קהל הנישה שלכם, הגדירו את ה-DNA של עמוד האינסטגרם שלכם.
זהו טיפ ראשוני ובסיסי מאוד, שאומר כי מבלי להגדיר את הנישה אליה העמוד שלכם פונה וסיקור קהל היעד הפוטנציאלי ליהנות ממנו בראש ובראשונה, לא תוכלו לצמוח ברשת החברתית.
חקרו ונתחו את התוכן שקהל הנישה שלכם אוהב לראות והתאימו את תוכן העמוד שלכם בהתאם.
השורה התחתונה
לטובתכם, עדיף שלא לבנות על קניית עוקבים בשביל להגדיל את הפופולריות שלכם באפליקציה בשל הסיכונים הנלווים למהלך שכזה.
במקום זאת, טפחו וגדלו את העמוד שלכם מאפס ע"י לקיחת צעדים מתונים ובטוחים.
דאגו לייצר שיח קבוע ומתמשך עם קהל היעד שלכם בשביל להבין טוב יותר איזה תוכן מעניין אותו לראות, ותפיקו לקחים להעלאות שלכם לעתיד בהתאם.