כל משפיען או איש שיווק באינסטגרם חשבו לא אחת איך הם יכולים להרים את אחוזי האינטרקציה של העמוד שלהם.
בואו נודה באמת – מדדי אינטרקציה עם קהל היעד שלנו הם שם המשחק;
הם יקבעו כמה לייקים ועוקבים יהיו לנו ויגדירו את עצימות הנוכחות שלנו במדיה החברתית.
משפיענים רבים או עסקים קטנים צמחו באינסטגרם וביססו את המוניטין שלהם באפליקציה.
נתון חשוב במיוחד שעלינו לקחת בחשבון הוא יחס הלייקים-לעוקבים, גורם מרכזי בקביעת אחוזי האינטרקציה של העמוד שלנו.
מה זה בעצם יחס לייקים-עוקבים?
יחס לייקים-לעוקבים הוא מדד שמשקף את שיעורי האינטרקציה שעמוד אינסטגרם מייצר. כשמו כן הוא, מדד זה מחשב את היחס בין הלייקים לעוקבים שמתועד לכל פוסט שתעלו.
לדוגמא, פוסט שזכה ל-200 לייקים מתוך 2000 עוקבים מנויים לעמוד, משמע 10% מהעוקבים סימנו עליו לייק.
ככל שמספר העוקבים גדול יותר, כך יהיה קשה יותר לשמור על יחס חיובי בין שני המרכיבים האלה.
היחס האידיאלי בין לייקים לעוקבים הוא בין 3-6%; שימו לב היכן הפוסטים שלכם בהשוואה לזה.
כיצד לתחזק יחס לייקים-עוקבים אופטימלי?
להגיע ליחס לייקים-עוקבים חיובי זו התחלה טובה, אבל כיצד נוודא שהוא לא מאבד דופק? תוכלו לקרוא על דרכי פעולה אפשרית בפסקאות הבאות.
ודאו שהעמוד שלכם נושם ומתחדש כל הזמן.
טעות נפוצה של אנשים רבים היא להעלות תכנים מתי שמתחשק, באופן לא עקבי.
מחקרים מוכיחים שעמוד פעיל באופן ממושך קוטף אחוזי אינטרקציה גבוהים בהרבה מהעמודים המתחרים לו. בתור התחלה, העלו לפחות פוסט אחד ביום.אל תתפשרו על האיכות של התוכן שלכם.
מתמונות ברמה גבוהה בעמוד שלכם וכלה בכל סוג של תוכן שתבחרו להעלות- וודאו שיש לכם משהו טוב ביד, ראוי לעיניים של אנשים אחרים.
ברגע שדאגתם לזה – השאר יקרה מעצמו.השיגו עוקבים אמיתיים לעמוד שלכם.
עליכם להתמקד בהגדלת אחוזי האינטרקציה של הפוסטים שלכם והקידום האורגני של עמוד האינסטגרם באמצעות עוקבים אמיתיים שיתמכו בכם.
לסיכום
יחס לייקים-עוקבים משתנה מפלטפורמה אחת לשנייה, אך כולן עוקבות אחרי עיקרון דומה: השגת עוקבים אמיתיים ואיכותיים בשביל לשמור על יחס לייקים-עוקבים פוסיטיבי.